10
ΜΑΡ

Μηχανικοί Δημοσίου VS Δημήρεη Ρέππα


Επίθεση κατά του υπουργού υποδομών, μεταφορών και δικτύων Δημήτρη Ρέππα, για την απόφασή του να θέσει σε διαθεσιμότητα δυο διοικητικούς υπαλλήλους της υπηρεσίας που εποπτεύει τη διαχείριση λειτουργίας των τμημάτων του αυτοκινητοδρόμου ΠΑΘΕ, που έχουν παραχωρηθεί στην εταιρία «Νέα Οδός», μετά τα περιστατικά αποκλεισμού, λόγω της χιονόπτωσης, εξαπέλυσαν οι μηχανικοί του δημοσίου.

Η πανελλήνια Ομοσπονδία Ενώσεων Μηχανικών Δημοσιών Υπαλλήλων Διπλωματούχων Ανωτάτων Σχολών με χθεσινή ανακοίνωσή της χαρακτηρίζει απαράδεκτη την ενέργεια του υπουργού, καθώς σημειώνει ότι από τις δεσμεύσεις που απορρέουν από την ίδια τη σύμβαση παραχώρησης, ούτε ο ίδιος δεν θα μπορούσε να παρέμβει, παρά μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις και εφόσον διαπιστωνόταν ότι αδυνατεί ή αρνείται να ενεργήσει ο παραχωρησιούχος.

«Αν έπρεπε να υπάρξει κάποιος υπεύθυνος και να τεθεί σε διαθεσιμότητα, αυτός θα έπρεπε να αναζητηθεί μεταξύ της εταιρίας παραχώρησης, της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας και της Τροχαίας, που είχαν την ευθύνη της διαχείρισης της κατάστασης και όχι από τη Δημόσια Υπηρεσία η οποία ούτως ή άλλως ασκεί καθαρά εποπτικό και όχι παρεμβατικό ρόλο», αναφέρει και καλεί τον υπουργό αν ψάχνει για «εξιλαστήρια θύματα» να τα αναζητήσει στους πολιτικούς προϊσταμένους του.

Με ανακοινώσεις τους παραχωρησιούχους «ΜΩΡΕΑΣ Α.Ε» του αυτοκινητοδρόμου Κορίνθου-Τρίπολης-Παραδεισίων και η Αττική Οδός γνωστοποίησαν ότι κατά τη διάρκεια του τριημέρου δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα στην κυκλοφορία των οχημάτων, παρά τη χιονόπτωση.

Η Αττική Οδός πληροφορεί ότι 20 ειδικά μηχανήματα εκχιονισμού, συνοδευόμενα και συνεπικουρούμενα από ειδικό κινητό εξοπλισμό με εξειδικευμένο προσωπικό 100 και πλέον ανθρώπων, εργάστηκαν σε 24ωρη βάση καθ΄ όλη τη διάρκεια των φαινομένων, ρίχνοντας περισσότερα από 300 τόνους αλατιού σε διάφορα τμήματα του αυτοκινητοδρόμου.

Ο ΜΩΡΕΑΣ σε συνεργασία με τον ΑΚΤΩΡ ενεργοποίησαν τα δύο κύρια κέντρα αποχιονισμού (Νεστάνης και Σπαθοβουνίου) και Διέθεσαν 17 εκχιονιστικά μηχανήματα καθώς και τα απαραίτητα βοηθητικά οχήματα και μηχανήματα, ενώ ρίφθηκαν συνολικά περίπου 700 τόνοι άλατος.



Produced by