25
ΝΟΕ

Folli Follie: Στα 64 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη του 9μήνου 2010



Στα 64 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη μετά φόρων για το εννεάμηνο του 2010 του Ομίλου Folli Follie, σε σχέση με τα 84 εκατ. ευρώ που ήταν το αντίστοιχο εννεάμηνο του 2009, που πάλι οφείλεται τόσο στα έκτακτα χρηματοοικονομικά έξοδα όσο και στην έκτακτη εισφορά αξίας 6,2 εκατ. ευρώ.


O Όμιλος παρουσίασε, σε ενοποιημένη βάση, κύκλο εργασιών € 737,6 εκατ. έναντι € 731,6 εκατ. για την ίδια περίοδο του 2009.

Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ήταν αυξημένα κατά 4,7% και ανήλθαν στα € 168,7 εκατ. από € 161,2 εκατ.

Τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν στα € 113,1 εκατ. σε σχέση με 129,2 εκατ. για την ίδια περίοδο του 2009 (-12,5%), που οφείλεται τόσο στα έκτακτα χρηματοοικονομικά έξοδα όσο και στην έκτακτη εισφορά αξίας € 6,2 εκατ.

Τα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν στα € 1,95 έναντι € 2,57 της αντίστοιχης περιόδου το 2009.

Οι πωλήσεις του Ομίλου ήταν βελτιωμένες κατά 1% φθάνοντας τα € 737,6 εκατ., ενώ η βελτίωση των πωλήσεων της Folli Follie (stand alone) κατά 8%.


Ο κ. Τζώρτζης Κουτσολιούτσος, Αντιπρόεδρος της Folli Follie και Πρόεδρος των Ελληνικών Καταστημάτων Αφορολογήτων Ειδών (ΚΑΕ) και της Elmec Sport δήλωσε σχετικά:

«Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι με τα αποτελέσματα του Ομίλου δεδομένης της δύσκολης περιόδου που αντιμετωπίζουμε σε τοπικό επίπεδο. Παρόλα αυτά σε ένα εξαιρετικά δυσμενές περιβάλλον οι ευκαιρίες μας επέτρεψαν να ενδυναμώσουμε την παρουσία μας ? μόνο στο τρίτο τρίμηνο επενδύσαμε σε 15 νέα σημεία πώλησης, ενώ ταυτόχρονα προσελκύσαμε νέες παγκόσμιες μάρκες με νέες συμφωνίες διανομής. Θα παραμείνουμε σε εγρήγορση και θα επικεντρωθούμε στην αναδιάρθρωση του Ομίλου, ολοκληρώνοντας στις επόμενες εβδομάδες τη συγχώνευση των τριών εισηγμένων εταιριών. Παράλληλα, θα μείνουμε αφοσιωμένοι στους στρατηγικούς στόχους που έχουμε θέσει για τις μάρκες μας, διατηρώντας αυστηρή οικονομική διαχείριση».

Καθαρά κέρδη ανά γεωγραφική περιοχή Folli Follie (stand alone):


Αναλύοντας μεμονωμένα τη γεωγραφική κατανομή των πωλήσεων της Folli Follie στο εννεάμηνο του 2010 η Ιαπωνία σημείωσε το 11% των συνολικών πωλήσεων, η υπόλοιπη Ασία κατέγραψε το 62%, η Ευρώπη κατέγραψε το 12% και οι πωλήσεις στα Duty Free αεροδρομίων και αεροπορικών γραμμών το 15%.


Produced by