07
ΔΕΚ

Revoil: Εισέρχεται στην ποντοπόρο ναυτιλία


Η είσοδος του ομίλου Revoil στην ποντοπόρο ναυτιλία ανακοινώθηκε απο τον ιδρυτή του ομίλου κ. Ευαγγελο Ρούσσο σε συνεντευξη Τύπου ενώ σε οτι αφορά γενικότερα στην αγορά υγρών καυσίμων σημειώθηκε ότι αναμένονται ισχυρές ανακατατάξεις στην αγορά το προσεχές 18μηνο.

Ο γενικός διευθυντής κ. Στ. Νιφόρας ανέφερε ότι η αγορά καυσίμων το 10μηνο του 2010 κινηθηκε με μειωμένους πωλούμενους όγκους κατά 11% σε σχέση με πέρυσι. Βασική αιτία της μείωσης είναι οι αυξημένοι φόροι που σήμερα οδηγησαν ώστε να αποτελούν το 65% της λιανικής τιμής αμόλυβδης αλλά και η αυτοσυγκράτηση των νοικυριών.

Για το μέλλον αναφέρθηκε ότι δεν μπορεί να γίνει εκτίμηση. Οι νοικυρεμένες εταιρείες εμπορίας και πρατηρια είναι αυτά που θα αντέξουν. Όπως σημειώθηκε, 1100 πρατηρια έχουν κλεισει ήδη και 500 με 600 πρατηρια σήμερα, συμφωνα με πληροφορίες της αγοράς υπολειτουργούν ενώ λόγω της ύφεσης αναμένεται άλλα 1000 πρατήρια να κλείσουν μέσα στους επόμενους 18 μήνες.

Ο όμιλος ζηταει αυξημένους ελεγχους από την εταιρεία για το λαθρεμπόριο που εκτιμάται ότι φτάνει στα 200 με 500 εκατ ευρώ το χρόνο, με αφαίρεση αδει'ών σε πρατηρια που 'επιράζεουν' τα καυσιμα.

Στο δεκάμηνο 2010 πάντως, όπως αναφέρθηκε, η revoil ενίσχυσε το μερίδιό της στο 6,8% του συνόλου της αγοράς κλείνοντας σε πωλούμενους όγκους κατά 7 ποσοτιαίες μονάδες πάνω από την αγορά παρουσιάζοντας υστέρηση μόνο κατά 4%. Το Οκωβριο του 2010 το μερίδιο της ανεβαίνει στο 7,9%. Παράλληλα πρόσθεσε 77 νέα πρατήρια στο δίκτυό της κάνοντας τα 481 τα σημεία πώλησης της εταιρείας.

Στόχοι για το μέλλον είναι η συνεχής επεκταση του δικτύου με την προσθήκη νέων πρατηρίων με βελιωση των προσφερόμενων υπηρεσιών.

Σε ότι αφορά στην είσοδο του ομίλου στην ποντοπόρο ναυτιλία ο αντιπρόεδρος ΔΣ και διευθύνων σύμβουλος της νέας θυγατρικής Ariston Εταιρείας Επενδύσεων στην Ποντοπόρο Ναυτιλία κ. Ι. Ρούσσος ανέφερε ότι η ίδρυση αυτής της 100% θυγατρικής με μετοχικό κεφάλαιο 29,35 εκατ ευρώ αποτελεί το νέο τομέα δραστηριότητας.

Ο στόλος της εταιρείας αποτελείται από δύο φορτηγά πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου HANDYMAX το ένα κατασκευης 1994 και 44.950 τόνων ναυλωμένο μέχρι το Σεπτέμβριο του 2011 με ημερήσιο έσοδο 16.000 δολάρια και το άλλο 45.741 τόνων το οποίο ανμένεται να παραδοθεί στην εταιρεία εντός του μήνα με συμφωνία ναυλωσης τα 14.500 δολάρια την ημερα και διάκρεια μέχρι το Δεκεμβριο του 2011. Στρατηγική της ετιαρείας είναι να επεκταθεί του στόλου με φορτηγά πλοία έως 15 ετών με παρομοια χαρακτηριστικά.

Με την παραδοχή των υφιστάμενων συμφωνιών ναύλωσης σε ετήσια βάση τα έσοδα της σε επίπεδο EBITDA να προσεγγίζουν τα 6 εκατ δολάρια με καθαρά κέρδη τα 3 εκατ δολάρια. Η συνέντευξη ολοκληρώθηκε με την απονομή υποτροφιών στους μεταπτυχιακούς φοιτητές Θ. Φαμέλη και Δ. Μπακάλη.




Produced by