21
ΜΑΡ

εzα: Νέα εταιρική ταυτότητα και δυναμικό πλάνο ανάπτυξης


Τη νέα εταιρική επωνυμία και το πλάνο ανάπτυξης για την επταετία 2011 – 2017 ανακοίνωσε η Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης, στο πλαίσιο ενημερωτικής συνάντησης που πραγματοποιήθηκε με στελέχη, πελάτες και εκπροσώπους του Τύπου. Ειδικότερα, η εταιρεία ανακοίνωσε την αλλαγή της εταιρικής της επωνυμίας σε «εzα πρότυπος ελληνική ζυθοποιία».

Το στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης της εταιρείας περιλαμβάνει επενδύσεις ύψους 5 εκατ. ευρώ, με στόχο τη μείωση του κόστους παραγωγής για ανταγωνιστικότερες τιμές, σε ακόμη υψηλότερη ποιότητα και την ουσιαστική βελτίωση των συνθηκών εργασίας.

Έχοντας, πλέον, αποκτήσει μία δυναμική παρουσία στην αγορά της ποιοτικής βαρελίσιας μπύρας και ικανοποιητική διανομή, η εzα πρότυπος ελληνική ζυθοποιία ακολουθεί στρατηγική ανάπτυξης πολλαπλών σημάτων, συμμετέχοντας σε πολλές υποκατηγορίες της αγοράς μπύρας και αναπτύσσοντας ιδιόκτητα καθώς και διεθνώς αναγνωρισμένα σήματα. Στα ιδιόκτητα σήματα συγκαταλέγονται η Pils Hellas και η Berlin, ενώ στα διεθνή σήματα οι Bavaria, Krombacher, Arcobrau, Augustijn και Gulden Draak.

Το δίκτυο αυτόνομης διανομής της εταιρείας αναπτύσσεται στην Αττική και τη Στερεά Ελλάδα ενώ η εταιρεία διευρύνει συνεχώς το δίκτυο εξαγωγών της με παρουσία σε Ολλανδία, Γερμανία, Κύπρο, Ισραήλ και σε χώρες των Βαλκανίων.



Produced by