01
ΜΑΡ

«Μια επιχείρηση πρέπει να προσαρμόζεται στις συνθήκες»


Η κα Νίκη Σμυρνή, Διευθύντρια Marketing & Επιχειρησιακής Ανάπτυξης των Goody’s, μιλάει στο ΧΡΗΜΑONLINE για την νέα προσφορά GOOD DEALS και για την πολιτική της εταιρίας εν μέσω της κρίσης.

Τι ακριβώς είναι η προσφορά GOOD DEALS των Goody’s;

Βασική μας αρχή όταν σχεδιάζαμε το GOOD DEALS, ήταν να δημιουργήσουμε μια προσφορά δίχως να μειώσουμε την ποιότητα ή την ποσότητα των προϊόντων μας. Στα πλαίσια αυτά λανσάραμε το πρώτο Good Deal που αποτελείται από Cheese + Πατάτες + Αναψυκτικό στα 3 € με έκπτωση πάνω από 40%. Αυτή η πρωτοβουλία, ήδη, βρίσκει άμεση ανταπόκριση από τους πελάτες της, κυρίως από τη νεολαία μας, καθώς το γεύμα που έχουμε διαλέξει είναι αγαπημένη της επιλογή μέσα στο μενού Goody’s.

Πώς προέκυψε αυτή η προσφορά;

Μια επιχείρηση πρέπει να προσαρμόζεται στις συνθήκες της αγοράς που λειτουργεί. Φυσικά υπάρχει κόστος, όμως για εμάς το κέρδος είναι μεγαλύτερο αφού η επιβράβευση έρχεται από τους καταναλωτές μας. Εξάλλου, γνωρίζουν ότι για μας είναι προτεραιότητα να αναλαμβάνουμε πρωτοβουλίες με ουσιαστικό όφελος για εκείνους. Αυτή η πρωτοβουλία θεωρούμε έχει γίνει αντιληπτή και αποδεκτή από τους πελάτες μας και μας γεμίζει αισιοδοξία για το μέλλον, γιατί σε δύσκολες εποχές όπως αυτή επιλέξαμε να μη θυσιάσουμε την ποιότητα και την πρωτοπορία για να μειώσουμε το κόστος.

Θα πρέπει να αναμένουμε και άλλες πρωτοβουλίες προς την ίδια κατεύθυνση το επόμενο διάστημα;

Τα GOOD DEALS θα συνεχιστούν με νέους συνδυασμούς κατά τη διάρκεια της δύσκολης αυτής χρονιάς. Αξίζει να σημειωθεί ότι πέραν της προσφοράς αυτής, σε τοπικό ή περιφερειακό επίπεδο γίνονται προσφορές σε περισσότερα από 70 εστιατόρια, με έμφαση στον καφέ στο 1€.
Produced by