08
ΜΑΡ

ΥΠΑΑ: Μειώσεις τιμών και στον κλάδο της εστίασης


 Ανταπόκριση και σε άλλους τομείς της ελληνικής αγοράς βρίσκει το κάλεσμα ευθύνης και κοινωνικής αλληλεγγύης του Υπουργείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας προς τις ελληνικές επιχειρήσεις για μειώσεις τιμών και ανταγωνιστικές προσφορές προς όφελος των καταναλωτών.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, mετά τον κλάδο των τροφίμων και του λιανεμπορίου, έρχεται να προστεθεί στην πρωτοβουλία του ΥΠΑΑΝ και ο κλάδος των υπηρεσιών εστίασης με σημαντικές μειώσεις τιμών που φθάνουν έως και 62%.

Συγκεκριμένα ο όμιλος VIVARTIA δια των εταιρειών του GOODY’S, EVEREST, FLOCAFE, LA PASTERIA και OLYMPUS PLAZA υποστηριζόμενος και από τους franchisees των σημάτων, ανακοίνωσε τη βούλησή του να ενταχθεί στη συλλογική προσπάθεια που καταβάλλει η Πολιτεία και ο επιχειρηματικός κόσμος της χώρας για καλύτερες τιμές προς όφελος των καταναλωτών. Ήδη οι παραπάνω αλυσίδες προωθούν στην ελληνική αγορά και τους Έλληνες καταναλωτές νέα πακέτα προϊόντων τους με ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές, τα οποία, με εναλλακτικές μορφές, θα καλύψουν όλο το 2011. Ενδεικτικές μειώσεις που προωθούν οι συγκεκριμένες εταιρείες είναι οι ακόλουθες:

- GOODY’S: Συνδυασμός γεύματος και αναψυκτικού έναντι 3 ευρώ (έως και -45%)

- EVEREST: Καφές ή ρόφημα και τυρόπιτα έναντι 2 ευρώ (-40%), τυρόπιτα έναντι 1 ευρώ (-31%), σφολιάτες (-17%), αναψυκτικά (-18%), κυλικεία αεροδρομίων: καφές & ροφήματα (-28%)

- FLOCAFE: Κέρασμα τυρόπιτας ή άλλων σφολιατοειδών με κάθε ρόφημα καφέ ή σοκολάτας (έως και -35%)

- Εστιατόρια LA PASTERIA: Μενού σε ειδικές τιμές 12€, 15€ και 17€ (μειώσεις έως -55%, -49%, -47% αντίστοιχα)

- OLYMPUS PLAZA (Σ.Ε.Α στις Εθνικές Οδούς): Καφές έναντι 1 ευρώ (-62%), τυρόπιτα έναντι 1 ευρώ (-31%) κατά περιόδους, ιδιαίτερα στις μεγάλες εξόδους (25η Μαρτίου, περίοδος Πάσχα)

Το Υπουργείο Περιφερειακής Ανάπτυξης & Ανταγωνιστικότητας συνεχίζει την προσπάθεια που ξεκίνησε τους τελευταίους μήνες για καλύτερες τιμές σε μεγάλο εύρος προϊόντων, αγορών και υπηρεσιών και γι’ αυτό απευθύνει κάλεσμα σε όλη την ελληνική επιχειρηματική κοινότητα, να αποδείξει ότι αντιλαμβάνεται τη δύσκολη σημερινή οικονομική συγκυρία, στηρίζοντας με έμπρακτο τρόπο το εισόδημα των καταναλωτών αλλά και τη βιωσιμότητα της ελληνικής αγοράς.

Produced by