απεργίες

Εικόνες χάους επικρατούν από το πρωί στους δρόμους του Λονδίνου, με τους κατοίκους της βρετανικής πρωτεύουσας να είναι αντιμέτωποι με τον μεγαλύτερο κυκλοφοριακό πρόβλημα των δύο τελευταίων δεκαετιών εξαιτίας 48ωρη απεργίας των μηχανοδηγών του νοτίου σιδηροδρόμου, με τους εργαζόμενους να κατέρχονται σε κινητοποιήσεις λόγω της μακροχρόνιας διαμάχης με τη διοίκηση της εταιρίας σχετικά με το ποιοι υπάλληλοι θα πρέπει να είναι υπεύθυνοι για να ανοίγουν και να κλείνουν τις πόρτες των τρένων.

Τρία είναι τα μεγάλα ανοιχτά μέτωπα στη διαπραγμάτευση Αθήνας- δανειστών, όπως προέκυψε από την ολοκλήρωση του πρώτου γύρου των συνομιλιών.

Κατά των πρόσφατων εξελίξεων με την ΥΠΑ αντιδρούν οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας, προχωρώντας σε 24ωρες απεργιακές κινητοποιήσεις.

«Θερμά» φαίνεται να ξεκινάει και η φετινή σχολική χρονιά, καθώς η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδος (ΔΟΕ) εξήγγειλε 24ωρη απεργία στις 15 Σεπτεμβρίου, αντιδρώντας για το νέο τύπο ολοήμερου στην προσχολική αγωγή.

Σε επίπεδα οριακής ανάπτυξης επέστρεψε η ελληνική μεταποίηση τον Ιούνιο, με στηρίγματα την πρώτη αύξηση των επιπέδων παραγωγής μέσα στο 2016 μέχρι σήμερα και τη μεγαλύτερη αύξηση της απασχόλησης από τον Ιούλιο του 2007.

Κατατέθηκε σήμερα στο Μονομελές Πρωτοδικείο Πειραιά (διαδικασία εργατικών διαφορών), η αγωγή των επιχειρηματικών φορέων της Κεντρικής Μακεδονίας, προκειμένου να κηρυχθούν παράνομες και καταχρηστικές οι επαναλαμβανόμενες απεργιακές κινητοποιήσεις των εργαζομένων στον Οργανισμό Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ).

Δεν κάνουν πίσω οι εργαζόμενοι στα λιμάνια, επιμένουν σε 48ωρες επαναλαμβανόμενες απεργίες σήμερα και αύριο, διαμαρτυρόμενοι για την απειλή των σταθερών θέσεων εργασίας από τις ιδιωτικοποιήσεις των ΟΛΠ και ΟΛΘ. Κατηγορούν την κυβέρνηση ότι μόνο στη θεωρία και ποτέ στην πράξη προασπίζεται τις εργασιακές σχέσεις στα λιμάνια και πως δεν δίνει καμία απάντηση στις λύσεις, που οι ίδιοι της προτείνουν. Ακόμη, δηλώνουν πως δεν υποχωρούν από τις θέσεις τους, κάνοντας λόγο για «ξεπούλημα του δημόσιου πλούτου».

Σε ρυθμό… κινητοποιήσεων «χορεύει» η Γαλλία, καθώς η νέα εβδομάδα βρίσκει τα συνδικάτα επί ποδός. Η κοινωνική αναταραχή για τις εργασιακές μεταρρυθμίσεις, τις οποίες προωθεί η κυβέρνηση Ολάντ, συνεχίζεται, λίγο πριν την έναρξη του Euro 2016. Οι απεργίες στις μεταφορές κι η έλλειψη καυσίμων προκαλεί προβλήματα στη λειτουργία του κράτους, ωστόσο τα συνδικάτα δεν υποχωρούν. Μάλιστα, σύμφωνα με δημοσκόπηση της Journal Du Dimanche, το 46% των Γάλλων επιθυμεί την απόσυρση του νομοσχεδίου, ενώ το 40% επιθυμεί την τροποποίησή του. Μόνο το 13% τάσσεται υπέρ της μεταρρύθμισης ως έχει.

Με κλιμάκωση τις κινητοποιήσεων τους σε όλα τα λιμάνια της χώρας, αν δεν υπάρξει κατοχύρωση των εργασιακών δικαιωμάτων των εργαζομένων στις νέες συνθήκες που διαμορφώνονται, προειδοποιούν με κοινή ανακοίνωσή τους, η Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδας (ΟΜΥΛΕ),η Ένωση Λιμενεργατών και ο Σύνδεσμος Εποπτών Αρχιεργατών, με αφορμή τις 48ωρες επαναλαμβανόμενες απεργίες των εργαζομένων που ξεκινούν από αύριο, στα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης.

Αυστηρό μήνυμα ότι δεν θα υπάρξει νέα ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών με χρήματα των εταίρων, αν δεν ληφθούν άμεσα πρωτοβουλίες προκειμένου να λυθεί το πρόβλημα που δημιουργούν για το ελληνικό τραπεζικό σύστημα τα «κόκκινα» δάνεια, έχουν αποστείλει, σύμφωνα με πληροφορίες της Καθημερινής, οι θεσμοί, οι Βρυξέλλες και το Βερολίνο στην ελληνική κυβέρνηση.

Κατηγορηματικά αρνητικοί ως προς τις προτάσεις, που τους παρουσίασε ο Γιώργος Κατρούγκαλος, εμφανίστηκαν οι εκπρόσωποι των δανειστών στη συνάντηση, που είχαν στο Hilton την Πέμπτη. Σύμφωνα με πηγές του υπουργείου Εργασίας, τα μεγαλύτερα "αγκάθια"¨στη διαπραγμάτευση εντοπίζονται στον κατώτατο μισθό και πώς αυτός θα διαμορφώνεται, τις ομαδικές απολύσεις και τον τρόπο λήψης αποφάσεων για τις απεργίες.

«Το επόμενο σλόγκαν τους ΣΥΡΙΖΑ θα είναι ''στην τουρκοκρατία πάθατε χειρότερα» ανέφερε ο επικεφαλής του Ποταμιού.

«Οι ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ μπορούν πλέον να κυκλοφορούν με τις κρατικές λιμουζίνες, το πνεύμα τους όμως ζει και (ενίοτε) βασιλεύει» σχολιάζει ο Σταύρος Θεοδωράκης για τις απεργίες στο μετρό και τον ηλεκτρικό, με ανάρτησή του στο facebook.

«Ακόμη 12.000 εργαζόμενοι της "Μαρινόπουλος" κινδυνεύουν να χάσουν τη δουλειά τους, ως αποτέλεσμα της κρίσης στον κλάδο του εμπορίου και του ανταγωνισμού επιχειρηματικών ομίλων, που νοιάζονται μόνο για τα κέρδη τους κι όχι για τις ανάγκες των εργαζομένων», αναφέρει το ΚΚΕ, σε ανακοίνωσή του, στην οποία επιτίθεται στην κυβέρνηση.

Η γιορτή του ποδοσφαίρου «έχει ήδη χαλάσει» εξαιτίας των απεργιακών κινητοποιήσεων που απειλούν να περιπλέξουν τη διεξαγωγή του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου, δήλωσε σήμερα ο Ζακ Λαμπέρ, πρόεδρος της οργανωτικής επιτροπής του Euro 2016.

H απειλή να διαπραχθούν επιθέσεις κατά τη διάρκεια του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου στη Γαλλία «είναι υπαρκτή» όμως δεν πρέπει «να αφεθούμε ποτέ στον τρόμο», δήλωσε...

(upd)Σε έξαλλη κατάσταση βρίσκονται οι Γάλλοι πολίτες εξαιτίας των εργασιακών μεταρρυθμίσεων. Δεν κάνουν πίσω ως προς τις απεργιακές τους κινητοποιήσεις και τις δυναμικές διαδηλώσεις τους, παρά τις σοβαρές ελλείψεις στην αγορά καυσίμων κι όχι μόνο. Απειλούν με κλιμάκωση των κινητοποιήσεων και δηλώνουν αποφασισμένοι να αποτρέψουν την ψήφιση των πρωτοβουλιών της κυβέρνησης Ολάντ. Η χώρα παραλύει λίγες εβδομάδες πριν την έναρξη του Euro 2016.

Προβλήματα στη διακίνηση των εμπορευματοκιβωτίων και στη φορτοεκφόρτωση των αποσκευών στους σταθμούς κρουαζιέρας του ΟΛΠ και του ΟΛΘ, αναμένεται να προκαλέσουν οι 48ωρες επαναλαμβανόμενες απεργίες, που κήρυξαν στα δύο μεγάλα λιμάνια της χώρας από την Πέμπτη 26 Μαϊου, η Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδος ( ΟΜ. Υ. Λ. Ε ), η Ένωση Λιμενεργατών και ο Σύνδεσμος Εποπτών Αρχιεργατών, ζητώντας ακύρωση των ιδιωτικοποιήσεων και επιπλέον δεσμεύσεις για τις εργασιακές τους σχέσεις.

Την απόφαση για κινητοποιήσεις διαρκείας ενάντια στο ασφαλιστικό νομοσχέδιο έλαβαν τα διοικητικά συμβούλια των σωματείων στην ενημέρωση, τα οποία προσήλθαν σήμερα σε κοινή...

Άρθρα
Produced by