Κανείς δεν θέλει να τραυματιστεί κατά τη διάρκεια της προπόνησης, συχνά όμως και κυρίως όταν η άσκηση είναι τακτική ή έντονη, τα πιασίματα και οι μικροτραυματισμοί είναι στο πρόγραμμα. Να πως θα τα περιορίσετε.

Ζέσταμα
Η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται, το ίδιο και η καλή προπόνηση. Φαίνεται από την αρχή! Γι αυτό αν θέλετε η αποκατάσταση των μυών σας μετά από έντονη άσκηση να είναι εύκολη, τοτε μην ξεχνάτε ποτέ το ζέσταμα. Είναι απαραίτητο ώστε να γίνουν πιο ελαστικοί οι μύες και να αποφευχθούν οι μικροτραυματισμοί. Εύκολες και δυναμικές διατάσεις είναι ο καλύτερος τρόπος για να κάνει κάποιος το ζέσταμα του και να προετοιμάσει το σώμα του για την άσκηση.

Χαλάρωμα
Δεν σταματάμε ποτέ απότομα την προπόνηση. Μπορεί η ικανοποίηση να είναι μεγάλη όταν ολοκληρώνεται το πρόγραμμα, ή ο χρόνος να σας πιέζει, αυτό όμως δεν σημαίνει πως από εκεί που στάζετε ιδρώτα και η καρδιά σας χτυπούσε τρελά, θα εγκαταλείψετε την προπόνηση χωρίς χαλάρωμα. Σιγά σιγά θα πρέπει να ρίξετε τους παλμούς σας και να διατείνετε τους μύες σας  οι οποίοι είναι ζεστοί μετά από τόση προσπάθεια. Στη φάση αυτή καλό θα είναι κάθε διάταση να την κρατάτε για 30 έως 60 δευτερόλεπτα για καλύτερο αποτέλεσμα.

Foam Roller
Αυτό το μικρό θαυματουργό πραγματάκι μπορεί να είναι το κλειδί για την ανακούφιση των μυών σας καθώς μπορεί να σας απαλλάξει από “κόμπους” και συμφύσεις, ενώ βοηθάει και στην κυκλοφορία του αίματος.

Το μόνο που χρειάζεται είναι να τοποθετήσετε το foam roller κάτω από τους γλουτούς, πίσω από τους μηρούς, στις ωμοπλάτες, ή όπουδήποτε αλλού νιώθετε πιασμένοι και να «περάστε» τους μύες πάνω- κάτω. Μπορεί να νιώσετε ότι πονάει λίγο, αλλά σίγουρα θα σας αρέσει!

Μασάζ
Μπορεί να έχετε συνδέσει το μασάζ με spa και πολυτέλεια, ωστόσο είναι κάτι που πρέπει να κάνετε δώρο στον εαυτό σας, μία στο τόσο, ειδικά αν προπονείστε σκληρά. Υπάρχουν πολλά είδη μασάζ ώστε να επιλέξετε τον τύπο που σας ταιριάζει, όλα όμως έχουν το ίδιο ανακουφιστικό αποτέλεσμα. Μετά όμως από συσσωρευμένη ένταση λόγω της άσκησης καλό θα ήταν να καταφύγετε στο γνωστό «αθλητικό μασάζ» που ναι μεν είναι λίγο επώδυνο αλλά θα σας κάνει «καινούργιους»!

 

Source link

https://www.xrimaonline.gr/wp-content/uploads/2018/01/HalarosiMyon-1024x682.jpghttps://www.xrimaonline.gr/wp-content/uploads/2018/01/HalarosiMyon-1024x682-150x150.jpgxrimaadminΥΓΕΙΑ & ΟΜΟΡΦΙΑ
Κανείς δεν θέλει να τραυματιστεί κατά τη διάρκεια της προπόνησης, συχνά όμως και κυρίως όταν η άσκηση είναι τακτική ή έντονη, τα πιασίματα και οι μικροτραυματισμοί είναι στο πρόγραμμα. Να πως θα τα περιορίσετε.Ζέσταμα Η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται, το ίδιο και η καλή προπόνηση. Φαίνεται από την...