«Κλείδωσε» το deal Δέλτα-Danone για το ελληνικό στραγγιστό γιαούρτι

«Κλείδωσε» το deal Δέλτα-Danone για το ελληνικό στραγγιστό γιαούρτι

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ UPD 14:16 Δημιουργία 20/04/21, 14:03
Αρθρογράφος: Newsroom
NEWSROOM

Deal για την κυκλοφορία της νέας σειράς Activia - «Μετά από πολύμηνες προσπάθειες και έρευνες, η Danone επιβεβαιώνει το ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά»

«Κλείδωσε» το deal ΔΕΛΤΑ-Danone για το ελληνικό στραγγιστό γιαούρτι, με στόχο την κυκλοφορία της νέας σειράς Activia.

Πρόκειται για το πρώτο στραγγιστό γιαούρτι με προβιοτικά, το οποίο θα παράγεται στην Ελλάδα και το οποίο θα κυκλοφορήσει αρχικά ως λευκό στραγγιστό γιαούρτι σε συσκευασία 2X200 γραμμαρίων.

Στόχο της συνεργασίας των δύο εταιρειών, η οποία σηματοδοτεί την ενεργότερη εμπλοκή του γαλλικού κολοσσού στην Ελλάδα, συνιστά η αύξηση της διείσδυσης στον κλάδο του γιαουρτιού και ιδίως στον κλάδο του στραγγιστού γιαουρτιού τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό.

«Μετά από πολύμηνες προσπάθειες και έρευνες, η Danone επιβεβαιώνει το ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά, ξεκινώντας μια εξαιρετική συνεργασία με τη ΔΕΛΤΑ», σχολίασε ο Διονύσης Τσάκωνας, market leader της Danone στην Ελλάδα.

«Η συνεργασία με τη Danone έχει σκοπό να προσφέρει αξία στους καταναλωτές, παρέχοντας ένα εξαιρετικό λειτουργικό προϊόν, το οποίο παράγεται στις εγκαταστάσεις μας, με τις πλέον προηγμένες τεχνικές και με υψηλά πρότυπα ασφάλειας και ποιότητας» σχολίασε, από την πλευρά του, ο Κωστής Βαλιάδης, εμπορικός διευθυντής της ΔΕΛΤΑ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Danone αποτελεί γαλλική πολυεθνική, η οποία δραστηριοποιείται στον κλάδο των τροφίμων. Με παρουσία σε 120 αγορές, διαθέτει πωλήσεις αξίας άνω των 24 δισ. ευρώ ετησίως, εκ των οποίων το 52% προέρχεται από τα γαλακτομικά προϊόντα.

Η ΔΕΛΤΑ, από την πλευρά της, η οποία ανήκει στον Όμιλο Vivartia, θεωρείται μία από τις κορυφαίες ελληνικές εταιρείες στον κλάδο των τροφίμων και του γιαουρτιού, διαθέτοντας σημαντικό μερίδιο αγοράς. Για το 2019, ενδεικτικά, η εταιρεία είχε ετήσιο τζίρο 282,5 εκατ. ευρώ.

Αν σου άρεσε κάνε