Αυστηρούς όρους θέτει το Facebook για τις πολιτικές διαφημίσεις

Αυστηρούς όρους θέτει το Facebook για τις πολιτικές διαφημίσεις

MEDIA UPD 15:49 Δημιουργία 28/01/19, 15:46

Αυστηρούς όρους για τις πολιτικές διαφημίσεις ανακοίνωσε το Facebook.

Ειδικότερα, όπως αναφέρουν οι Financial Times, πρόκειται για μέρος της πολιτικής του κοινωνικού δικτύου και της προσπάθειας του να προστατεύσει τους ψηφοφόρους από καμπάνιες παραπληροφόρησης ενόψει των ευρωεκλογών του Μαΐου.

Στην πρώτη του εμφάνιση στον νέο του ρόλο στο κοινωνικό δίκτυο, ο Nick Clegg ανακοίνωσε τα σχέδια για ενίσχυση του αγώνα κατά της παραπληροφόρησης, με τη λειτουργία ενός κόμβου στο Δουβλίνο και με την εισαγωγή νέων κανόνων για τις πολιτικές διαφημίσεις.

Από τον Μάρτιο, το Facebook θα λειτουργήσει μία ευρωπαϊκή βάση δεδομένων όπου θα κρατούνται αρχεία με το ποιος τοποθετεί και πληρώνει πολιτικές διαφημίσεις στην πλατφόρμα. Η εταιρεία έχει μέχρι στιγμής έτοιμη βάση δεδομένων για κόμματα και εκστρατείες στο Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ θα την επεκτείνει στα κράτη μέλη των 27 της ΕΕ.

«Θα εμφανίζεται σε αυτούς που θέλουν να “τρέξουν” πολιτικές διαφημίσεις η φράση “πληρωμένη από”», σημείωσε ο αντιπρόεδρος επικοινωνίας του Facebook, ο οποίος τοποθετήθηκε στη συγκεκριμένη θέση μόλις πέρυσι.

Αυτοί οι κανόνες σημαίνουν ότι τα πολιτικά κόμματα θα πρέπει να εγγραφούν ως διαφημιστές, έτσι ώστε να κάνουν καμπάνια στα κράτη μέλη της ΕΕ – και καμπάνιες με βάση τους εθνικούς εκλογικούς κανόνες- στις επερχόμενες εκλογές.

Σύμφωνα με το Reuters, το δίκτυο σημείωσε επίσης ότι τα εργαλεία διαφάνειας για εκλογικές διαφημίσεις θα επεκταθούν σε παγκόσμια βάση, πριν τα τέλη Ιουνίου, ενώ θα μπουν στην Ινδία τον Φεβρουάριο, πριν από τις εκλογές της χώρας, όπως και σε Ουκρανία και Ισραήλ. Τα εργαλεία έχουν ομοιότητες με αυτά που χρησιμοποιήθηκαν στις ενδιάμεσες εκλογές των ΗΠΑ, τόνισε ο Clegg, προσθέτοντας ότι οι διαφημίσεις θα αποθηκεύονται σε δημόσια βιβλιοθήκη για μέχρι επτά χρόνια.

Σε αυτή τη διαδικτυακή βιβλιοθήκη, θα μπορεί κανείς να αναζητήσει το ποσό που δόθηκε για τη διαφήμιση, πόσες φορές εμφανίστηκε, ποιος πλήρωσε γι’ αυτή και τα δημογραφικά στοιχεία αυτών που την είδαν, συμπεριλαμβανομένων της ηλικίας, του φύλου και της τοποθεσίας.

Αν σου άρεσε κάνε