Θεοχάρης για Airbnb: Μέρος του τουρισμού αλλά με υποχρεώσεις

Θεοχάρης για Airbnb: Μέρος του τουρισμού αλλά με υποχρεώσεις

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ UPD 17:49 Δημιουργία 21/07/19, 17:43

Ένα ισχυρό πακέτο δράσεων για την ενίσχυση της βαριάς βιομηχανίας της χώρας, δηλαδή του τουρισμού, παρουσίασε ο αρμόδιος υπουργός Χάρης Θεοχάρης, μιλώντας στην Ολομέλεια της Βουλής.

Μάλιστα, ο ίδιος τόνισε ότι οι βραχυχρόνιες μισθώσεις έχουν θέση στο τραπέζι των συζητήσεων για τον τουρισμό, εντούτοις σημείωσε πως υπάρχουν και υποχρεώσεις, καθώς οι παρανομίες δεν είναι ανεκτές.

Στόχος του υπουργείου, σύμφωνα με τον κ. Θεοχάρη, είναι «κάθε τουρίστας να μένει περισσότερες ημέρες και να αφήνει περισσότερα χρήματα».

Σχετικά με τις βραχυχρόνιες μισθώσεις, ο υπουργός επεσήμανε πως είναι μέρος της τουριστικής βιομηχανίας και «έχουν θέση στο τραπέζι των συζητήσεων για τον τουρισμό».

Προσέθεσε δε πως «από τη θέση αυτή μπορούν να προτείνουν και να διεκδικούν αλλά έρχεται με υποχρεώσεις ώστε να διαφυλάξουμε τόσο την ποιότητα της τουριστικής εμπειρίας όσο και το κοινωνικό της αποτύπωμα. Παρανομία και φοροδιαφυγή δεν είναι ανεκτές».

Ο κ. Θεοχάρης αναφέρθηκε στο κυβερνητικό πρόγραμμα για την επαναφορά της ανταγωνιστικότητας του τουρισμού μέσω της μείωσης του ΦΠΑ στο τουριστικό πακέτο στο 13% από 24% και στο 11% στο τέλος της τετραετίας.

Σημείωσε πως θα κινηθεί στους ακόλουθους άξονες:

-Δημιουργία υποδομών, βελτίωση του αδειοδοτικού πλαισίου και χωροθέτηση του Τουρισμού. Μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στην ολοκλήρωση του χωροταξικού πλαισίου, στη δημιουργία one shop stop για την ταχύτερη αδειοδότηση τουριστικών επενδύσεων και στα κίνητρα για τη νηολόγηση επαγγελματικών και ιδιωτικών σκαφών. Στόχος η προσέλκυση 5.000 σκαφών άνω των 10 μέτρων.

-Προσβασιμότητα και διασυνδεσιμότητα της χώρας. Με προσπάθεια ενίσχυσης των αεροπορικών και άλλων διασυνδέσεων της χώρας, όπως για παράδειγμα απευθείας πτήσεις στις ΗΠΑ και τον χειμώνα. Με ένα φιλόδοξο σχέδιο επέκτασης και αναβάθμισης των μαρινών για τη βελτίωση των προσφερόμενων υπηρεσιών. Με την σύνδεση όλων των τουριστικών μονάδων και επιχειρήσεων στο διαδίκτυο και την ενίσχυση της ενεργής ψηφιακής παρουσίας τους.

-Διαχείριση της εμπειρίας ώστε αυτή να είναι ποιοτική και ελκυστική.

-Επανασχεδιασμός του τουριστικού προϊόντος και επαναπροσδιορισμός της εικόνας του. Θα κληθούν όλοι οι φορείς ανά περιφέρεια ώστε με συντονισμένες ενέργειες να δημιουργηθούν ειδικά χειμερινά προϊόντα.

Αν σου άρεσε κάνε