Μέχρι τις 10/12 οι προσφορές για τη γραμμή 4 του μετρό

Μέχρι τις 10/12 οι προσφορές για τη γραμμή 4 του μετρό

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ UPD 19:34 Δημιουργία 03/10/18, 19:29

Μέχρι τις 10 Δεκεμβρίου θα πρέπει να κατατεθούν οι προσφορές για την κατασκευή του πρώτου τμήματος της γραμμής 4 του Μετρό από τις 3 κοινοπραξίες που έχουν προεπιλεγεί, όπως δήλωσε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Γιάννης Μυλόπουλος.

Σε συνέντευξη του στο ΑΜΠΕ, ο κ. Μυλόπουλος ανέφερε πως «πιστεύω ότι μέσα στην Άνοιξη θα έχουμε επιλέξει τον ανάδοχο» σημειώνοντας ότι «πρόκειται για ένα υπερσύγχρονο έργο ύψους 1,5 δισ. ευρώ».

Νέοι συρμοί για το Τραμ

Εξάλλου, ο κ. Μυλόπουλος μίλησε για την ένταξη 25 σύγχρονων συρμών που εντάσσονται στο δίκτυο του Τραμ και στις μελλοντικές επεκτάσεις του, όπως αυτή προς τον Πειραιά, που θα είναι έτοιμη αρχές του 2019.

Ο σχετικός διαγωνισμός τελεσφόρησε και κατακυρώθηκε στην εταιρεία ΑLSTOM η οποία θα αρχίσει πολύ σύντομα να κατασκευάζει τους συρμούς οι οποίοι θα μπουν στο δίκτυο σε δύο χρόνια.

Ο διαγωνισμός έγινε από την Αττικό Μετρό και το κόστος του έργου ανέρχεται στα 50 εκατομμύρια ευρώ.

Η Alstom, πέραν της κατασκευής και προμήθειας των συρμών θα παράσχει τις υπηρεσίες επιτόπιων δοκιμών, εκπαίδευσης και εγγύησης, καθώς και τα ανταλλακτικά τους.

Σύμφωνα με την εταιρεία, τα τραμ με την ονομασία "Citadis X05" προσφέρουν αναβαθμισμένη επιβατική εμπειρία, με γυάλινες επιφάνειες αυξημένες κατά 20%, LED για απαλό, ομοιόμορφο φωτισμό, ευρύχωρες ατομικές θέσεις και πληροφορίες για τις διαδρομές σε μεγάλες οθόνες, μέσω συστήματος τηλεματικής.

Κάθε συρμός τραμ θα αποτελείται από πέντε βαγόνια, θα έχει μήκος 33 μέτρα και μέγιστη χωρητικότητα 294 επιβάτες. Οι διπλές θύρες από κάθε πλευρά βαγονιού και σε όλο το μήκος του οχήματος τραμ θα εξασφαλίζουν βελτιωμένη προσβασιμότητα.

Το «Citadis X05» συγκεντρώνει μια ποικιλία νέων τεχνολογιών, μεταξύ των οποίων οι κινητήρες μόνιμου μαγνήτη, καθώς και η βελτιωμένη διαχείριση HVAC και βοηθητικών λειτουργιών. Ο συνδυασμός αυτών των τεχνολογιών μειώνει την κατανάλωση ενέργειας κάθε οχήματος τραμ κατά 25%. Η απλουστευμένη ενσωμάτωση υποσυστημάτων και η ευκολία της συντήρησης μειώνουν το συνολικό κόστος του κύκλου ζωής κάθε οχήματος, που είναι, επιπλέον, ανακυκλώσιμο κατά 97%. Μέχρι σήμερα, οχήματα τραμ "Citadis X05" έχουν διατεθεί από την Alstom και λειτουργούν στο Σίδνεϊ, το Παρίσι, τη Νίκαια, την Αβινιόν, την Καέν και το Καοσιούνγκ.

Αν σου άρεσε κάνε