Instagrammers και ιδιοκτήτες Airbnb τώρα στο στόχαστρο της ΑΑΔΕ

Instagrammers και ιδιοκτήτες Airbnb τώρα στο στόχαστρο της ΑΑΔΕ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ UPD 13:09 Δημιουργία 11/02/19, 10:26

Μπαράζ ελέγχων έχει εξαγγείλει η ΑΑΔΕ, με τις κατηγορίες των ιδιοκτητών ακινήτων Airbnb, βενζινάδικων, εστιατορίων αλλά και διάσημων προσώπων που δραστηριοποιούνται διαφημιστικά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, να βρίσκονται ψηλά στη λίστα των ελεγκτών.

Ο Γιώργος Πιτσιλής έστειλε προειδοποιητικά μηνύματα. Στους ελεχους που αναμένεται να ξεκινήσουν τουλάχιστον το 70% θα αφορά φορολογικά έτη, χρήσεις, υποθέσεις, περιόδους ή υποχρεώσεις της τελευταίας πενταετίας. Ποσοστό τουλάχιστον 75% των παραπάνω ελέγχων, ορίζει η απόφαση θα αφορούν καταρχήν σε ελέγχους της τελευταίας τριετίας για τις οποίες έχει λήξει η προθεσμία υποβολής δήλωσης φορολογίας εισοδήματος.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το επιχειρησιακό σχέδιο της ΑΑΔΕ για το 2019 προβλέπει ότι θα διενεργηθούν περισσότεροι από 200.000 φορολογικοί και τελωνειακοί έλεγχοι με την αξιοποίηση των μεθόδων ανάλυσης κινδύνου ενώ προωθείται η διασύνδεση του Taxisnet με το Κτηματολόγιο, την ΕΡΓΑΝΗ, τις τράπεζες, το ΓΕΜΗ και τον ΕΦΚΑ.

Ποιοι μπαίνουν στο στόχαστρο

Στην κορυφή των ελεγκτικών στόχων βρίσκονται:

  • Πάνω από 3.000 υποθέσεις μεταβίβασης ακινήτων, τουλάχιστον 1.000 έλεγχοι σε ακίνητα τα οποία εμφανίζονται προς βραχυχρόνια μίσθωση στις διάφορες πλατφόρμες, όπως Airbnb
  • Περισσότεροι από 8.000 έλεγχοι στη διακίνηση αγαθών
  • Οι κλάδοι εστίασης και τουρισμού
  • Τα πρατήρια υγρών καυσίμων
  • Οι επιχειρήσεις οι οποίες έχουν κάνει έναρξη σε ευρωπαϊκές χώρες με χαμηλότερους φορολογικούς συντελεστές, όπως η Κύπρος ή η Βουλγαρία

Στο στόχαστρο και οι celebrities που «δουλέυουν» μέσω social media

Φορολογικοί έλεγχοι όμως έρχονται και για τους/τις celebrities είτε πρόκειται για ηθοποιούς, τραγουδιστές, τηλεπερσόνες που έχουν συστήσει διαδικτυακές δουλειές διαφημίζοντας προϊόντα και υπηρεσίες μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.




Αν σου άρεσε κάνε